Slovanet má nového riaditeľa inovácií

3. 2. 2017 ~ Škovranko V. ~ späť na články

Telekomunikačný operátor posilňuje zloženie vrcholového manažmentu. Riaditeľom novovzniknutého úseku inovácií, stratégie a akvizícií v spoločnosti Slovanet sa stal Anton Obžera s viacerými predchádzajúcimi skúsenosťami z ICT brandže.



Spoločnosť Slovanet skoncentrovala svoje aktivity z oblastí inovácií, stratégie a akvizícií do nového rovnomenného úseku. Jeho riaditeľom sa stal Anton Obžera, manažér, ktorý v minulosti pôsobil vo viacerých spoločnostiach aj z oblasti infokomunikačných technológií. Jeho úlohou bude podieľať sa na strategickom riadení spoločnosti a nastaviť smerovanie najmä v oblasti inovácií smerom k riešeniam očakávaným zákazníkmi a prinášajúcim im čo najvyššiu pridanú hodnotu.

„Bol som oslovený ľuďmi z manažmentu Slovanetu a ich ponuku som vyhodnotil ako zaujímavú príležitosť. Úlohu pri rozhodovaní zohrali aj osobné vlastnosti budúcich kolegov, ktorých som z časti aj poznal, ale aj fakt, že majiteľská štruktúra je slovenská a umožňuje flexibilné rozhodovanie“, popisuje Anton Obžera svoj príchod do Slovanetu. „Pre zmenu som sa rozhodol aj z rodinných dôvodov. Napriek zaujímavej predchádzajúcej práci v Prahe mi prestalo vyhovovať neustále cestovanie a chcel som tráviť viac času s rodinou“, dodáva. Pre Antona Obžeru je motivujúcim faktorom a zároveň prostriedkom úspechu dobrý kolektív, s ktorým je radosť spoločne bojovať o dobrý výsledok. Vidí v tom silnú paralelu so športom, ktorý si tiež vyžaduje húževnatosť, vytrvalosť a predovšetkým dobrý tím.

Anton Obžera sa chce zamerať na komplexné a komfortné ICT riešenia maximálne spĺňajúce požiadavky zákazníkov, a to nielen prinášaním nových služieb, ale aj skvalitňovaním interných podnikových procesov smerujúcich k zvyšovaniu kvality. Uviesť alebo rozširovať plánuje napríklad nové cloudové riešenia na základe modernej vSAN technológie, sieť a riešenia pre nastupujúci fenomén internetu vecí, nové komplexné portálové riešenie pre kamerové systémy alebo nové služby typu SaS (Software as a Service). Aktivity tohto druhu vníma ako nevyhnutné pre úspešný posun klasického telekomunikačného operátora smerom k oblasti ICT, z ktorej skúsenosti chce pritom využiť.




Najčítanejšie

Komentáre:

Nový komentár