O2 má chuť zlepšovať Slovensko, príležitosť zapojiť sa dáva všetkým

5. 3. 2017 ~ Škovranko V. ~ mobily späť na články

Prostredníctvom 10 ambasádorov a ich 10 posolstiev vyzýva každého, aby sa zapojil do kampane a svojou troškou prispel k zlepšeniu Slovenska.





O2 pri príležitosti svojho 10. výročia pôsobenia na slovenskom telekomunikačnom trhu prináša pre všetkých ľudí na Slovensku výnimočnú kampaň pod názvom Dobré dáta od O2. Prostredníctvom 10 ambasádorov a ich 10 posolstiev vyzýva každého, aby sa zapojil do kampane a svojou troškou prispel k zlepšeniu Slovenska.  

 

„V O2 už 10 rokov pretvárame slovenský telekomunikačný trh férovými princípmi. Posledné roky však neostávame len pri tom, naopak, ak vidíme v spoločenskom dianí neférové praktiky, snažíme sa na ne upozorniť a podporiť tých, ktorí sa snažia o zmenu k lepšiemu. Mrzí nás, že na Slovensku vládne nálada charakteristická negativistickými komentármi a postami, nárastom dezinformácií, či dokonca dôvery v klamlivé správy. Preto sme sa rozhodli povzbudiť pozitívnu náladu a vieru v ľudí prostredníctvom malých krokov. Pripravili sme drobné výzvy, do ktorých chceme zapojiť čo najviac ľudí, pretože ak sa nás zapojí čo najviac, spolu môžeme zmeniť veci k lepšiemu. S našimi ambasádormi budeme 10 týždňov vyzývať Slovensko, aby sme urobili niečo navyše pre seba a svoje okolie. Už teraz sa tešíme na výsledok, ktorý v každom prípade bude odmenou pre tých, ktorí sa do tejto kampane zapoja,“ povedala Tereza Molnár, hovorkyňa O2.  


www.dobredata.o2.sk
O2 v rámci svojej špeciálnej kampane pri príležitosti 10. výročia pôsobenia na slovenskom trhu vytvorilo stránku www.dobredata.o2.sk. Prostredníctvom nej bude vyzývať ľudí, aby sa zapojili do jednoduchých aktivít, ktoré v konečnom dôsledku môžu pomôcť zlepšiť životy všetkých. Výzvy bude O2 odhaľovať postupne počas desiatich týždňov, pričom budú založené na jednoduchom princípe zameranom napríklad na podporu slovenskej kultúry, pohybových aktivít, či zdravého životného štýlu. Verejnosť bude vyzývať 10  slovenských osobností, okrem iných napríklad Matej Tóth, Táňa Pauhofová, či Koloman Kertész Bagala. K výzvam samozrejme patrí aj odmena v podobe bezplatných dát navyše pre zákazníkov O2, či súťaže o hodnotné ceny pre všetkých. „Kampaň Dobré dáta od O2 nadväzuje na kreatívny koncept „A čo teraz?," ktorý sme uviedli vo februári pri príležitosti 10. výročia a uvedenia nového portfólia dátových paušálov. Rovnako ako O2, aj vybraní ambasádori nespia na vavrínoch svojich úspechov, ale chcú ísť ešte ďalej. Všetci naši desiati ambasádori sa už dlhodobo svojimi aktivitami snažia meniť Slovensko k lepšiemu a preto veríme, že výzvy budú z ich úst znieť úprimne a motivujúco,“ vysvetlila Lucia Petrášová, manažérka oddelenia Marketingovej komunikácie.

Zapojenie sa do výziev
Pre zapojenie sa do výzvy je potrebné navštíviť stránku www.dobredata.o2.sk, pozrieť si výzvu od ambasádora  a následne sa registrovať prostredníctvom svojho konta na Facebooku. Výzvu záujemca splní nahratím fotky ako dôkazu, alebo zdieľaním obsahu na stránke. Záujemcovia sa môžu tiež zapojiť o hodnotné ceny, hrá sa napríklad o 10 smartfónov v prípade, ak budú zdieľať splnenie svojej výzvy, či hlavnú cenu smartfón Samsung Galaxy S8 v prípade, ak budú zdieľať samotnú stránku www.dobredata.o2.sk.

 

Aktuálny spot ku kampani si môžete pozrieť na odkaze: http://bit.ly/2mSrWG0



Komentáre:

Nový komentár