Grantový program Férovej Nadácie

6. 6. 2017 ~ Škovranko V. ~ mobily späť na články

O2 teraz pridáva jedenástu výzvu - Zmeň Slovensko vlastným projektom.





O2 desať týždňov vyzývalo prostredníctvom desiatich ambasádorov každého, aby sa zapojil do kampane Dobré dáta a svojou troškou prispel k zlepšeniu Slovenska. Kampaň prekročila hranicu 29 tisíc splnených výziev a operátor počas nej rozdal 19 tisíc GB dát. O2 teraz pridáva jedenástu výzvu - Zmeň Slovensko vlastným projektom.


„V O2 už 10 rokov meníme svet operátorov. Aktivitou Dobré dáta sme si trúfli počas 10. týždňov vyzývať k drobným pozitívnym krokom a zároveň vyjadriť a zdieľať svoj názor na celospolečenské témy, akými sú rasové predsudky či šírenie hoaxov. Podarilo sa tak dosiahnuť viac ako 3 milióny zhliadnutí a vyše 29 tisíc splnených výziev. Teraz však ideme ešte ďalej a naša pomyselná jedenásta výzva je výzvou na prihlásenie projektov do grantového programu Férovej Nadácie. Najlepšie projekty tak spolu získajú finančnú podporu 100 000 eur. Podpora bude smerovať do projektov na podporu vzdelávania, podnikavosti, zamestnanosti a inovatívnosti mladých ľudí. Spolu tak dokážeme rozhodne viac,“ prezradila Tereza Molnár, Head of Communications O2.

 

Grant Férovej Nadácie
Cieľom Férovej Nadácie je podpora projektov na zvýšenie zamestnanosti a inovatívnosti mladých ľudí. Práve takéto projekty aj očakáva medzi prihlásenými. „Teraz môžete urobiť ešte viac so svojím vlastným projektom. Ak viete, ako pomôcť mladým ľuďom meniť veci k lepšiemu, prihláste svoj projekt do 10. júla 2017,“ vyzýva grantový program Férovej Nadácie. Prihlasuje sa online formulárom na www.o2.sk/ferova-nadacia.sk, video s výzvou si je možné pozrieť na www.youtube.com/watch. Projekty posudzuje Správna rada nadácie v dvoch kolách, pričom súčasťou druhého kola je aj osobná prezentácia projektov. Férová Nadácia podporí víťazné projekty spolu sumou 100 000 eur.

 

Dobré dáta od O2: 10 ambasádorov, 10 výziev
Kampaň odštartoval operátor začiatkom marca výzvou k príležitosti 10. výročia O2 na slovenskom trhu. Prostredníctvom 10 ambasádorov počas 10 týždňov vyzýval ľudí k drobným zmenám. Počas desiatich týždňov dosiahli videá ambasádorov s jednotlivými výzvami dokopy vyše 3 milióny zhliadnutí, do aktivity sa zapojilo vyše desaťtisíc užívateľov, ktorí spolu splnili takmer 29 tisíc výziev. Medzi najsilnejšie zapojené mestá patrí Bratislava, Prešov a Žilina. Do kampane sa zapojilo 10 známych osobností: Matej Tóth, Kristína Farkašová, Koloman Kertész Bagala, Strapo, Táňa Pauhofová, Janica Lacová, Matúš Vallo, Tomi Kid, Ľuboš Kostelný a Michal Hudák. Viac informácií o celej kampani nájdete na stránke: www.dobredata.o2.sk



Najčítanejšie

Komentáre:

Nový komentár