Zákazníci Telekomu už o služby neprídu ani počas výpadkov

5. 10. 2017 ~ Škovranko V. ~ späť na články

Niektoré výpadky služieb sa nedajú ovplyvniť, predovšetkým ak ide o nepredvídateľné okolnosti - ako napríklad výčiny počasia. Telekom preto v rámci starostlivosti o zákazníkov v prípade nedostupnosti pevných služieb bezplatne zabezpečí náhradné riešenie internetu, televízie aj pevnej linky.



Niektoré výpadky sa ovplyvniť nedajú, predovšetkým ak ide o nepredvídateľné okolnosti, ako napríklad nepriaznivé počasie. Telekom preto všetkým zákazníkom s pevnými a mobilnými službami v prípade dočasnej nefunkčnosti internetu, televízie, alebo pevnej linky zadarmo zabezpečí náhradné riešenie.  

Ak vypadne internet alebo televízia

V prípade výpadku fixného Internetového pripojenia (xDSL, optika) alebo Magio televízie (IPTV aj Magio Sat) stačí štandardne oznámiť poruchu na Non-stop poruchovej linke 0800 123 777.

Ak sa poruchu nepodarí odstrániť okamžite, v prípade poruchy pevného internetového pripojenia Telekom zákazníkovi zadarmo poskytne neobmedzený mobilný internet až na dva dni.

Bez obmedzení tak bude môcť využiť rýchlu 4G sieť s rýchlosťami až 375 Mbps. Z mobilného telefónu si môže vytvoriť Wifi hotspot, cez ktorý môže pripojiť na internet ďalšie zariadenia počas nefunkčnosti fixného internetu.

V prípade výpadku televíznej Magio služby zákazník môže bezplatne využiť mobilnú televíziu Magio GO, ku ktorej dostane zadarmo aj neobmedzené mobilné dáta až na dva dni.

Pevná linka aj na mobile

V najbližších týždňoch Telekom sprístupní aj náhradné riešenie pre Pevnú linku. V prípade výpadku Pevnej linky zákazník bezplatne získa službu Paralelné zvonenie, takže akékoľvek hovory prichádzajúce na pevnú linku si bude môcť zodvihnúť aj na svojom mobilnom telefóne.

Viac informácií nájdete na www.telekom.sk/spajametonajlepsie.



Komentáre:

Nový komentár